Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Blir Galen!

Av Salma Berg - 28 maj 2011 04:33

Hej för 3 gången!

Ska nu resa mig upp ur sängen och byta om så kommer alldeles strax tillbaka igen!  


Haha nu kan jag ju inte se hur länge jag var borta från datan men kanske ca 3-5 minuter var det nog ja...

Klockan är halv 5 och när jag hör H gå upp så kommer jag att gå och lägga mig och så för annars lär det nog vara kört och en gång kom hon in och sa att sänker inte du ljudet på mobilen så kommer du spränga dina öron och jag tar lurarna, hon hade hört min musik via vägen, via dörren! Det är helt otroligt att hon ens kunde höra det. 


T och hans tjej har skaffat en riktigt söt hund som börjar på bokstaven E och den ser ut som en riktigt söt nalllebjörn som man vill krama ihjäl, asså riktigt riktigt söt men har bara sett den på bild än så länge men jag hoppas att jag får se den snart annars blir jag ledsen, nej kanske inte ledsen men jag hade känt att Gud vad trist det kommer jag känna om jag inte får träffa hunden 


Nu är klockan snart kvart i 5!  


Okej senare idag så ska jag försöka göra minst 5 inlägg, rapportera hur alla min 4 hundar och 1 katt mår och vad jag ska käka...nej här kommer punkterna istället, orkar inte skriva ner i meningar tyvärr  


  • Hundarna
  • Katten
  • Kläder
  • Musik
  • Mat
  • Läxor
  • Tv
  • Godis
  • Städning
  • Musikupplägg
  • 5 inlägg
  • Komma i kontakt med A om en sak på datan som jag berättar om sen

Ja det var väl det som jag kommer på med just nu men mitt ena ögon håller på att blunda av sig själv så det blir mycket svårare att komma på mer att skriva om då.  



Fick en fråga om att jag ska skriva om killar! Haha men varför ska jag skriva ner min blogg med massa onödiga killar som ni ändå inte kommer tycka är intressant när ni ändå inte vet vad dem heter?

Hahah så nej jag får göra besvikna att det kommer inte skrivas om några killar på ett tag i alla fall.    


Jag är inne på FB nu men min ena släkting är också inne men jag tror inte F är vaken, jag prövade ju såklart att se om han var vaken men fick inget svar så antingen så käkar han väl mat eller så sover han och jag tror han sover..

 


Har ni några tips på vad för musik-inlägg jag ska lägga upp här så bara skriv eller något sådant för tycker inte det är så många bra låtar längre men jag kan ha helt jä**a fel men jaja... 


Jaja men hejdå på en stund är pigg men vem vet det kanske kommer ett inlägg inom inte snar framtid....jag hör H     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Salma Berg - 29 maj 2011 05:17

Kollar på '' Svensson Svensson '' nu och klockan är nu 05:28   Men ska sova nu!    Godnatt    ...

Av Salma Berg - 29 maj 2011 05:06

www.youtube.com/watch?v=9tA-dq_yjuw&feature=feedf_more  

Av Salma Berg - 29 maj 2011 04:56

                    Jag har inget att gör just nu men ska städa undan lite nu :P               ...

Av Salma Berg - 29 maj 2011 03:21

Sitter här nu i sägnen och lyssnar på Svensson Svensson och klockan den är ju 03:32 hehe.   04:55 Ska nu på toa och sen ska jag göra ett nytt inlägg och medans jag går på TOA så ska ja komma på vad jag ska skriva om   hej       ...

Av Salma Berg - 29 maj 2011 02:42

Hejsan igen! Jag tror att jag har börjat få känslor för någon och det är roligt, (tror jag?) eftersom jag inte vet om han gillar mig så känns det ganska svårt men jaja... Hej så länge ska in på min andra blogg och kolla lite tv och sen ska jag sk...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards