Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Salma Berg - 28 maj 2011 22:42

Jag har typ världens magvärk! Jävla mensvärk!!


Orkar typ inte skriva något just nu!!!  

Av Salma Berg - 28 maj 2011 12:12

Hejsan!
Nu så ska jag och pappa ut och gå med alla 4 hundarna och sen när jag kommer hem så ska jag börja städa mitt rum och sen efter det så blir det väl att börja göra klart min religon.


Skriver sen!

Pappa klagar på att jag är en STOR datanörd!!!


 


Hejdå!    

Av Salma Berg - 28 maj 2011 05:05

Hon var visst inte uppe som jag trodde att hon skulle vara men det kanske är lika bra egentligen att hon inte är uppe när jag sitter här och skriver??  




Nu tänker nu säkert såhär att varför har hon mindre text-storlek och smileysar efter varenda en?

Jo därför jag vill se hur snyggt det blir om eller nej jag vill det för att jag tycker det är skoj!  



Hon får nog gå upp nu för nu orkar inte jag mer!!!!  



Godnatt     

 

Av Salma Berg - 28 maj 2011 04:33

Hej för 3 gången!

Ska nu resa mig upp ur sängen och byta om så kommer alldeles strax tillbaka igen!  


Haha nu kan jag ju inte se hur länge jag var borta från datan men kanske ca 3-5 minuter var det nog ja...

Klockan är halv 5 och när jag hör H gå upp så kommer jag att gå och lägga mig och så för annars lär det nog vara kört och en gång kom hon in och sa att sänker inte du ljudet på mobilen så kommer du spränga dina öron och jag tar lurarna, hon hade hört min musik via vägen, via dörren! Det är helt otroligt att hon ens kunde höra det. 


T och hans tjej har skaffat en riktigt söt hund som börjar på bokstaven E och den ser ut som en riktigt söt nalllebjörn som man vill krama ihjäl, asså riktigt riktigt söt men har bara sett den på bild än så länge men jag hoppas att jag får se den snart annars blir jag ledsen, nej kanske inte ledsen men jag hade känt att Gud vad trist det kommer jag känna om jag inte får träffa hunden 


Nu är klockan snart kvart i 5!  


Okej senare idag så ska jag försöka göra minst 5 inlägg, rapportera hur alla min 4 hundar och 1 katt mår och vad jag ska käka...nej här kommer punkterna istället, orkar inte skriva ner i meningar tyvärr  


  • Hundarna
  • Katten
  • Kläder
  • Musik
  • Mat
  • Läxor
  • Tv
  • Godis
  • Städning
  • Musikupplägg
  • 5 inlägg
  • Komma i kontakt med A om en sak på datan som jag berättar om sen

Ja det var väl det som jag kommer på med just nu men mitt ena ögon håller på att blunda av sig själv så det blir mycket svårare att komma på mer att skriva om då.  



Fick en fråga om att jag ska skriva om killar! Haha men varför ska jag skriva ner min blogg med massa onödiga killar som ni ändå inte kommer tycka är intressant när ni ändå inte vet vad dem heter?

Hahah så nej jag får göra besvikna att det kommer inte skrivas om några killar på ett tag i alla fall.    


Jag är inne på FB nu men min ena släkting är också inne men jag tror inte F är vaken, jag prövade ju såklart att se om han var vaken men fick inget svar så antingen så käkar han väl mat eller så sover han och jag tror han sover..

 


Har ni några tips på vad för musik-inlägg jag ska lägga upp här så bara skriv eller något sådant för tycker inte det är så många bra låtar längre men jag kan ha helt jä**a fel men jaja... 


Jaja men hejdå på en stund är pigg men vem vet det kanske kommer ett inlägg inom inte snar framtid....jag hör H     

Av Salma Berg - 28 maj 2011 03:34

Det är helt otroligt att jag inte kan sova! Jag vet att jag behöver sova och då kan jag inte sova, eller jo det skulle jag nog kunna om jag bara släcker daorn byter om till mjukis kläder och blundar, jag tror att jag skulle kunna somna på ca 3-5 minuter men jag börjar få ont i ryggen så jag orkar inte heller byta om  


H ska iväg idag vid kl 7 och kommer hem på söndag så hon lär väl vakna snart och höra mig sitta vid datorn. Jag ska nog försöka att sova snart men det är inte så lätt precis kan jag säga, jag är hungrig också så ska eller måste käka något. 


Men senare idag så ska jag göra klart hela min religon och sen skicka den till min lärare S. Men först ska jag nu byta om och jag skiter i att jag har smink i hela ansiktet, det kan jag ta bort senare idaa!

Visst pappa kommer inte alls att bli glad men strunt samma mitt liv, mina beskymmer  


Men i alla fall, kul med att folk kommenterade min blogg men jag undrar om inte det är någon som inte har en blogg och sen skriver den personen hela tiden men med olika namn?  


Godnatt på riktigt denna gång      



Av Salma Berg - 28 maj 2011 01:25

Hej!


I fredags och igår så var A här! Hon kom vid 9 på kvällen käkade och duschade sen flyttade vi ut i vår gäststuga och hade de guda mysigt! Sen igår slappade vi hela dagen och hon ritade på min vägg, jag har fått tillstånd att göra det på mina två väggar, bara att det inte står k*k eller något annat fult ord...varför skulle jag ens vilja skriva sådana namn?


Sen vid 3 åkte vi in till stan och käkade pizza och kollade senare på bio Jack Sparrow i 3D...hyvsat bra men kunde varit lite bättre och mkt mer 3D i den!!

Sen skulle vi ta tåget hem men vi missar tåget, hennes bror P ska med oss hem och vi bara okej...så kommer han och hans brud och vi bara haha awe vad gulligt! Sen phsyka P mig med att stirra på mig och inte bättre blev det när han och A sjönk Pokemon låten!!


Sen nu sitter jag här och strax tillbakx ska bara hämta käk i köket...  


Vilket jag nog gör sen eftersom min pappa sover vid Tv:n och går jag till köket så kommer det höras och han kommer vakna och då kommer han säga att jag ska sova snart och inte sitta vid datan........men det dem inte vet lider dem inte av!!


 Men skriver ett nytt inlägg kanske senare idag men får se eftersom jag har 2 MEGA läxor jag ska göra först :( 


Godnatt (:


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards